lördag, september 13, 2014

Nästa tema

Har du röstat än? Ja, och eftersom forumet är Fototriss nu tänkte jag inte på riksdagsvalet (som du självklart också måste rösta i), utan på om du hittat någon favorittriss i omröstningen i veckans tävling. Kolla igenom de åtta fina finalisterna och rösta på den just du gillar bäst! Till omröstningen >>

NÄSTA TEMA...
... är EN DEL AV MIG. Jag tycker att det vore roligt att få se lite av er fototrissare och få en aning om vem som står bakom kameran. Jag tänkte först att temat skulle vara selfie, men alla är ju inte så glada i att visa upp sig själva, så jag breddade temat en aning och tänkte att ni kan välja hur mycket av er själva ni vill visa på bild i veckans triss. Vill ni visa ansiktet, så ta gärna ett självporträtt, men är ni lite blyga kan ni välja en annan de av er själva :)

Från och med midnatt kan ni börja länka till era trissar, men sen har ni som vanligt hela veckan på er att vara med i denna omgång.

Lycka till med självförevigandet!

Hälsningar
Helena

1 kommentar: