söndag, september 14, 2014

Fototriss del 272: En del av mig

Välkomna till en ny omgång av Fototriss! Omröstning pågår fortfarande i förra veckans tävling, så har ni inte redan spanat in finalisterna är det dags att göra det och lägga en röst på den mönstrade triss ni gillar bäst.

NÄSTA TEMA...
...är EN DEL AV MIG. Som jag skrev igår tänkte jag att ni skulle få visa lite av personen bakom kameran i veckans triss. Välj själv hur du mycket du vill dela med dig av - en selfie, en spegling, händerna, näsan eller kanske hela dig!

REGLERNA

  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  3. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan
Lycka till!

Kom ihåg att ni också kan vara med i @Fototriss på Instagram! Se det som ett komplement till bloggen och där kan ni lägga upp en eller flera bilder på temat.

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 272: EN DEL AV MIG

1 kommentar:

Freja sa...

Jag visade oxå mina händer...