fredag, september 13, 2013

Omröstning i jubileumstävlingen


Vem ska ta hem segern i jubileumstävlingen och vinna ett presentkort från Ving? Det ska ni få avgöra nu när omröstningen i tävlingen som hade tema Smultronställe börjar! Mina två duktiga gästdomare Karoleen och Lotta har jobbat hårt och valt ut fyra favoriter var som ska få tävla i finalen. Stort tack till er två! I kollaget ovan finns en bild med ur varje finalists triss, för att se hela deras bidrag - klicka på namnen nedan.


FINALISTERNA

De fyra första finalisterna har Karoleen valt och de andra fyra är utvalda av Lotta och under respektive finalists namn ser ni gästdomarnas motivering. Varsågoda att klicka er runt!


Spindeltjejen 
En vacker och sammanhängande triss med vackra färgglada bilder. Trissen håller ihop på ett bra sätt och bilderna har en röd synlig tråd. 

Artlover 
En lugn och fridfull triss med så många detaljer att titta på. Bilderna är monotona i färgerna med ger ändå så mycket färg och mystik. Sammanhängande och enkelt tolkat. 

Anneli  
En slående triss med en unik tolkning. Fina detaljer och färger.  

Mad World 
En triss som verkligen är sammanvävd med en röd tråd. Enkelheten och lugnet i bilderna förmedlas lätt till betraktaren. 

Lissen To  

Tilltalande rofyllda naturbilder som blir spännande därför att det är något ”framför” solnedgången.

Villa Viola 

Trädgård och odling är väldigt mångas smultronställen som ger mycket avkoppling men även utbyte i form av ätbart och ögonfröjd

Gärdsmygen
Vatten o klippor är smultronställen som man lever länge på, hittar man sen spännande saker som förskönar blir det pricken över i.

Anna FR  

Ett ställe att sitta länge och njuta vid, vatten + sten = smultronställe för mig.



RÖSTA PÅ DIN FAVORIT!

Omröstningen pågår fram till måndag 16/9 klockan 21.00



VINSTEN

1:a pris är ett presentkort värt 5.000 kronor hos Ving
2:a pris är ett presentkort värt 1.000 kronor hos Ving
Ev vinstskatt betalas av vinnaren.


 Lycka till i tävlingen allihop!

Hälsar Helena 

9 kommentarer:

anneli sa...

Men Gud vad roligt, tack! Och lycka till till oss allihop!

s p i n d e l t j e j e n sa...

Men åh vad kul - är jag i final?! Hurra vad roligt! TACK för nomineringen! <3

Axart sa...

Jodå det är vackra bilder, väntade mig inget annat :)

AX

Bitten sa...

Oj, jag blir helt överväldigad.
Tack för finalplatsen!

Lotta sa...

Lycka till allihopa!!!!!

Anna FR sa...

Meeeen himmel så glad jag blir..ödmjukt tackar jag för att ha hamnat i finrummet..må bästa bidrag vinna.

Tusen tack för finalplatsen som gläder mig mycket.

B i r g i t t a sa...

Grattis till er alla i finalen!
Nu har jag röstat :)

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Jag har lagt min röst. Lycka till allihopa. Förstår att det varit svårt att välja med så många fina bilder. Jag hade svårt att välja på bara dessa 8 ;-)

Artlover sa...

Jag måste tacka för att jag har blivit nominerad till finalplats, igen. Vad kul! Jag hade inte räknat med det eftersom det inte var de bästa bilderna från mitt smultronställe. Tack än en gång!