söndag, april 14, 2013

Fototriss del 215: Skyltar

Välkomna till en ny omgång av Fototriss!

VECKANS TEMA...
... är SKYLTAR. Nu vill jag se hur kreativa ni kan vara när ni fotograferar för veckans tema! Leta alla möjliga sorters skyltar och plåta dem ur alla möjliga vinklar.

REGLERNA
1.Visa 3 bilder på temat i din blogg
2.Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3.Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
Läs mer om Fototriss här.

Hälsningar,
Helena



: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
 
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 215: SKYLTAR

9 kommentarer:

Jah Hollis sa...

En blandning av skyltar från mig.

Anita - Malta sa...

Roligt tema ! Men gud vad jag har letat skyltar. Visade sig sen att jag fann för många ;-) Ha en skön söndag !

fotobrus.se sa...

Gillar! Ungefär sådana bilder på vägmärken fotar jag också.

akson sa...

Roligt tema!
Upptäckte att jag fått med precis tre skyltar under vår påskpromenad i vår nya By i hjärtat av Österlen.

Kakan sa...

Skyltar var ett kul tema.
Finns en himla massa skyltar överallt som vill delge oss sitt budskap...
Vårkram Kakan

Freja sa...

Passade mig perfekt, jag hade några speciella skyltar jag gärna visr upp1

Gunilla sa...

Jag har visat upp tre betydelsefulla (av olika anledningar) skyltar.
http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.se/2013/04/skyltar.html
Tack för en varje vecka trevlig utmaning!

Rantamor sa...

Krya på dig !!!

Unknown sa...

Jaha, jag hoppar på nästkommande tema, är väl kanske lite sent ute... krya på dej.