lördag, december 15, 2012

Nästa tema

God morgon! Helgen är här igen, en dryg vecka kvar till jul och Fototriss tuffar på ett par gånger till innan det är dags för jullov. Nästa helg kör vi också, men sen ska jag fira jul och låter trissen vila i några veckor.

NÄSTA TEMA...
...kommer från en tidigare tävlingsvinnare, Rajson. Hon önskar sig sport som tema, så veckans tema blir SPORT, FRITID & LEK! Jag modifierade temat något och lade till ett par associerade ord, så tänk fritt och gör din egen tolkning av veckans utmaning!

Välkommen åter när nästa inlägg publiceras vid midnatt!

-->> Har du skrivit upp dig i listan över alla Fototrissare? Gör det HÄR!

Hälsningar
Helena

PS. Du vet väl att Fototriss har en sida på Facebook? Gå gärna in och gilla!


3 kommentarer:

Mina burkar sa...

Oj då! Sport är kanske inte det som är i mitt huvud just nu... det vore lättare om temat varit jul, eller översnöad :-) Så jag tar jullov redan nu och önskar alla trissare en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT FOTO-ÅR!

penny sa...

Sport var svårt för mig, väntar med spänning på nästa veckas tema istället :)

När Annie... sa...

Oj! Min första tanke var arkivbilder... Men sedan minns jag lekarna i snön häromdagen...