söndag, december 02, 2012

JUBILEUM! Fototriss del 200: Detaljer


TVÅHUNDRA! 200 söndagar under de senaste dryga 4 åren har jag startat en ny omgång av Fototriss och försökt utmana era kreativa sidor med nya teman. Jag trodde aldrig då att jag skulle sitta här idag och fira den 200:e omgången med er, men så är det och det fantastiska är att det är flera stycken deltagare som hängt med från 2008 fram till nu och fortfarande deltar mer eller mindre frekvent. Tack till er och tack till alla nya deltagare som hittar hit!

HUR MÅNGA TRISSARE FINNS DET DÄR UTE?
Har du någon gång deltagit i Fototriss vore det roligt om du ville skriva upp dig i den lista jag precis skapat, för att försöka få en bild av hur många ni är som har varit med minst en gång i Fototriss. Klicka här för att komma till listan!


TÄVLINGEN
Vi ska naturligtvis fira jubiléet med en tävling och min trogna samarbetspartner Coolstuff har dubblat värdet på vinsterna, tack! Tävlingen pågår fram till tisdag kl 20.00. Alla som lägger upp sina bilder enligt reglerna innan dess är med och tävlar. Därefter väljer gästdomaren Susanne ut de åtta bidrag som hon tycker bäst om och dessa gör sedan gör upp i en omröstning där ni utser vinnarna.

TÄVLINGSTEMAT...
... den här veckan är DETALJER. Det är de små detaljerna som gör det, brukar man säga och nu är det upp till bevis för er - ska detaljerna i era trissar ta er till final?

VINSTERNA
De tre som hamnar på prispallen vinner ett presentkort hos Coolstuff,
1:a pris. Presentkort, värde 2 000 kr
2:a pris. Presentkort, värde 1 000 kr
3:e pris. Presentkort, värde 600 kr
Ev vinstskatt betalas av vinnaren.

REGLER
  1.     Lägg upp 3 bilder på veckans tema på din blogg/hemsida.
  2.     Länka till Coolstuff i ditt tävlingsinlägg: http://www.coolstuff.se
  3.     Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  4.     Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
(Om du inte länkar enligt punkt 2 ovan deltar du i veckans Fototriss utom tävlan.)

Lycka till!
Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 200: DETALJER


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

11 kommentarer:

B i r g i t t a sa...

Stort grattis till 200#!
Tack för att du håller i och fortsätter!
Birgitta

Annemor sa...

Takk for at du holder igang og gratulerer med utholdenheten.

Anonym sa...

Gratulerar till 200 utmaningar!

En detaljfråga - i regeltexten står det "2. Länka till Coolstuff i ditt tävlingsinlägg: http://www.coolstuff.se", men adressen bakom den länken är http://www.coolstuff.se/Julklappar - ska det vara länk till julklappssidan specifikt denna gång också?

Tack för ditt jobb, Helena!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Hej Anna! Tack för att du uppmärksammade mig på länken. Det ska bara vara till startsidan, men det gör inget om du länkat till julklappssidan :)

Monica S Engell sa...

Hei Helena, og grattis med jubileum! 200 innlegg.....! Det står det respekt av, og stor takk til deg som holder denne populære utfordringen gående:)

Kakan sa...

Grattis till Fototriss #200!
Ha det bra!
Kram Kakan

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Grattis till 200 omgångar. Hoppas det blir minst 200 till då jag även hittat hit nu :-) Har skickat in mitt bidrag denna gång, en liten skål för att fira :-)

Anita - Malta sa...

Grattis till 200 fototrissar och såååå många deltagare varje gång. Det är så roligt att vara med och jag nästan får abstinens om jag missar en omgång ;-) Har långt ifrån varit med från start men det här har verkligen lockat mig att fortsätta att lära mig fotografera och jag ser ständigt detaljer i vardagen som jag förut missat, innan tiden med min kamera :-) Tack för det Helena !

Tinezza sa...

Oftast brukar jag titta igenom alla deltagare och ge en kommentar. Men just nu orkar jag inte. Jag har det jobbigt med min makes cancer.
Kram från Tinaspicture

Cecilia Engvall sa...

Debut för mig i Fototriss, kul att det var just tvåhundrade gången jag började :-) ser fram emot fler tävlingar

Dalkullan Penny sa...

Måste säga att jag är så glad att jag hittat hit och fått hittat så många bra fotobloggar. Intressanta och inspirerade bloggar :) Underbart!!!

Grattis till jubileumet <3

Penny