lördag, december 08, 2012

En jubileumsvinnare är korad!

Nu kan vi sätta punkt för en fas i Fototriss historia, de första 200 omgångarna är avklarade och jubileumstävlingen med tema detaljer har fått en vinnare. Och vad kan väl passa bättre till ett jubileum än att skåla med bubblor? Så vi säger ett stort grattis till fotografen bakom dessa bilder:


Grattis till dig Lottiz, som faktiskt är ny i Fototriss-sammanhang!
Förra veckan hade vi en gammal Fototriss-räv som vann och den här gången motsatsen,
och det är riktigt roligt tycker jag att vi får ett sånt brett spann bland vinnarna :)

Vi har ju två till fina pristagare som ska hyllas, så ett stort grattis även till:

  Villa Viola på andra plats och Roses and stuff på tredje plats.

Grattis alla vinnare! 

Ni har vunnit varsitt presentkort från Coolstuff
1:a pris presentkort värde 2 000 kr
2:a pris presentkort värde 1 000 kr
3:e pris presentkort värde 600 kr

Hela slutresultatet kan ni se i omröstningsinlägget nu.

Tack alla som varit med i tävlingen och alla som röstat! Nu fortsätter vi med nästa omgång, dock utan tävling denna gång, och temat är Reflektioner.
Hälsningar

7 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Ja, grattis och skål då! Det är ju redan upphällt. :-)

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Jag studsar här upp och ner, kan inte sluta le. Är det sant att jag vunnit? Vann mina bilder över alla andra super fina bidrag? Jag nyper mig i armen och tittar på bilderna igen, ja det är de bilderna som jag fotade, ja det är mitt namn som står där. Jag tyckte det var stort att få komma till final och nu står jag även här som en vinnare, så mäktigt och stort att inga ord kan beskriva hur jag känner. TUSEN TACK TILL HELENA, SUSSANNE, COOLSTUFF OCH ALLA som röstat. Och tusen TACK till alla fina kommentarer ni lämnat efter er. Utan er hade det inte varit möjligt. Hela mitt hjärta är varmt och jag ler hela tiden <3

Katarina sa...

Tjohoo! Så roligt! Tusen tack alla som röstade på mig! Jag är så glad!

Stort grattis till första och andrapristagarna!!!
Katarina

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Detsamma, grattis till er andra två också :-)

När Annie skriver sa...

Värdig vinnare! :-) Dock kanske inte otippad... ! Jättevackra bilder

Rajson sa...

Grattis Lottiz!Självklart skulle dina bubbel bilder vinna!Är det jubileum så är det!
Kramer från den gamla räven!

fidibus sa...

Tack så hemskt mycket för tävlingen! Mycket rolig tema som man gick och klurade ett tag. Man får upp ögonen för mycket spännande saker när man "trissar".
Grattis er andra två som vann!