lördag, mars 10, 2012

Nästa tema

Tack för alla prickar ni bjudit på under veckan! Här hemma har det fortsatt varit prickar i form av vattkoppor på sonen, så vi fick ta det säkra före det osäkra och skjuta lite på vår resa till Oman. Jag är så glad att Solresor ordnade så att vi kunde åka en vecka senare istället, för nu kan prickarna få försvinna i lugn och ro och vi behöver inte oroa oss mer. Och därmed lämnar vi prickarna därhän och koncentrerar oss på det nya temat!

NÄSTA TEMA...
... är I FOKUS. Och det temat har jag fått hjälp med av vinnaren i senaste tävlingen, Veronica. Ett naturligt val med tanke på att hennes blogg heter just det :)

Ha det fint tills nästa omgång startar! Själv ser jag fram emot att sitta i Globen ikväll och följa finalen i Melodifestivalen live och det gör förmodligen Veronica med, jag hoppas vi hinner mötas upp där :)

Hälsningar
Helena

3 kommentarer:

Marit Johansson sa...

Ha så roligt ikväll, själv har jag biljett till genrepet så vi ska åka dit snart!

Jah Hollis sa...

Ha det så trevligt!
Ska försöka ta mig samman och hoppa på Fototriss-tåget igen nu.

Annelie Esseus sa...

Ha det så roligt!!! Och jag hoppas verkligen att ni kan stråla samman. Vore kul att höra om det mötet!
Mins röster går på Loreen ikväll! Hon är fantastisk tycker jag!
Men jag ska på 35 årskalas så jag skiter egentligen i vem som vinner. Eller nej förresten, INTE Torsten eller Ranelid tack.......