onsdag, juni 08, 2011

Omröstning i rödvitblå restävlingen

Då är tiden inne för omröstning i Fototriss restävling! Temat var rött/vitt/blått och gästdomaren Pierre Pocs har valt ut tio finalister som nu ska göra upp om segern.

VINSTEN
Den som får flest röster av er tar hem det fina priset - ett presentkort hos Solresor, värde 3.000 kronor.

DE TIO FINALISTERNA
med gästdomarens motivering

1. Maria-Thérèse - en skön triss som fångade mitt intresse.

9. SoF - en kreativ lösning på rött, vitt och blått.

10. Anni - färger och bild är som godis för ögat.

54. akson foto - som en färgexplotion i ansiktet.

61. Thorgun - som tre små tavlor.

70. Anneli A'la Foto - så vackert.

91. veronica-ifokus - lika stilfullt som lekfullt.

109. Mammakero - så enkelt, så snyggt.

113. Mamarazzin - rött, blått, vitt i vardagen.

115. Jenny Hallström - vackert nattlandskap

OMRÖSTNINGEN
Fram till lördag kl 12.00 pågår omröstningen. Du röstar i formuläret på den trio bilder du gillar bäst. En bild ur varje triss visas nedan i formuläret, för att se alla bilderna i varje triss klickar du på namnen här ovanför, då kommer du till respektive blogg.

Tävlingen är avslutad och vinnare blev MAMMAKERO - GRATTIS!



LYCKA TILL ALLA FINALISTER!

Hälsar Helena

11 kommentarer:

LissenTo sa...

Nu har jag lagt min röst, på en av dom fina bidragen.
// Lissen

Anni sa...

Oj så roligt! Men vilken tuff konkurrens - så många snygga foton!

Maria-Thérèse ~ www.afiori.com sa...

Å vad roligt att vara i final!!

♥ Maria-Thérèse blog.afiori.com

mammakero sa...

Tack så mycket för en finalplats! Det är så himla kul att vara det.
Vilka fantastiska finalbilder! Den ena vackrare än den andra!

Robin sa...

Jättefina bilder :)

Peters bildmagi sa...

Fina bilder.
Nu har jag röstat på min favorit :-)

Tammie Lee sa...

I love Maria-Thérèse's photo!

Tina sa...

Nu har jag röstat på min favorit. Jag har valt bort alla som har trixat i ett fotoredigeringsprogram för jag gillar naturligt tagna bilder utan fix och trix. Men alla är jättefina bidrag ändå :)

L-T sa...

Fantastiska bilder M-T!

Craxyknas sa...

Vinnaren förtjänade verkligen priset, tycker jag :)

Andersson Jesica sa...

Jag är så upphetsad idag .. Min ex-kärlek kom hem igen efter åtta månader som vi separerade, med hjälp av en herbalist-man,
Denna herbalist (dr.oduduwaspellcaster@gmail. Com) kastar en magisk kärleksförtryck för min räkning och returnerar min förlorade kärlek inom 43 timmar.
Om du är redo att locka en ny kärlek till ditt liv, kan det vara det
bara det stava du har letat efter! Effekterna av denna spell
börjar generellt med att folk märker att de får mycket mer
positiv uppmärksamhet än de normalt skulle göra. De flesta säger att de
känner att de har förvandlats till en attraktionsmagnet, lockar
bättre typer av människor än de någonsin har lockat tidigare! Människor kommer
hittar dig mer lockande, mer attraktiv och mer lockande än någonsin.
Du kan också få snabb jobbfrämjande, Stava för berömmelse, makt och rikedom.
Stava för att stoppa skilsmässa. Stava för att hitta sann kärlek.
Stava för att vara mer sexaktiv, Stava för att bota alla blodsjukdomar / sjukdomar.
stava för att rädda ditt äktenskap från en annan kvinna / man. etc...
Bara ett meddelande till denna herbalist idag kommer att rädda ditt äktenskapsliv från kris.
här är hans personliga e-postkontakt: (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)
skriva ett kort meddelande till Baba Herbalist nu för hjälp för att lösa äktenskapskris.
All stavning görs för dina räkning, du behöver inte göra någonting bara skicka in din fotobild och namn och allt fungerar.