fredag, augusti 21, 2009

Fototrisstävling


På söndag blir det tävling igen här i Fototriss och den här gången kommer jag att testa ett lite annat upplägg än tidigare. Istället för att jag väljer ut mina favoritbidrag kommer jag att slumpa fram finalisterna, men sen blir det precis som vanligt med en allmän omröstning där den som kammar hem flest röster från er vinner.

Vill du ha chans att bli en av finalisterna måste du vara med i Fototriss och lägga upp din länk under söndag eller måndag (senast 23:00 mån). Detta för att vi ska hinna med en omröstning under veckan. Men det går så klart bra att vara med utom tävlan precis som vanligt i trissen fram till nästa söndag, då jag lägger upp ett nytt veckotema.

Vad tävlingstemat är avslöjar jag i vanlig ordning först efter midnatt till söndag, när trissen drar igång. Men den fina vinsten kan jag berätta om redan nu. Den som får flest röster vinner nämligen en 32-sidig fotobok från Pixopolis - så då kan du få dina egna foton vackert presenterade i en inbunden bok!

Vi ses på söndag!

Hälsar Helena på Bildbloggerian & Bildbloggerians dagliga

Du som vill veta mer om Fototriss, läs här.

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

Läs andra bloggar om , , ,

4 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Himmel så roligt och spännande..härligt..

Michaela sa...

det blir nog bra! jag har dock inte ens märkt än att det är någon som "vinner"?

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>> Anna, kul att du gillar tävling! :)

>> Michaela, Fototriss är i vanliga fall ingen tävling och ingen vinnare utses då. Men ibland anordnar jag en tävlingsomgång som nu och då blir det omröstning och en vinnare utses.

Gunilla sa...

Låter pännande! Väntar på temat...